24. aug. 2009

Mer CHLOE inspiriasjon



Sånn her vil jeg gå i høst! Jumpsuit i grå/beige med matchende snøresko(har et par på Zara jeg har så lyst på!).




Gulerotbukser i ull med et tynt belte og skjorte til







Største must nå er å finne de perfekte syvmilsstøvlene, som jeg virkelig kommer til å bo i!






Volumiøse shorts med et tynt, tvinnet belte og "pleddjakke".




Har fremdeles lyst på en lys dressjakke, hvor fresht er det ikke å matche den til duse gulerotbukser og en hudfarget t-skjorte. Listen over må ha ting i høst, ble veldig mye lenger nå merker jeg..





Oversized frakk med firkantede detaljer og bare et tynt belte rundt livet. Blir vinterjakken for meg anno 2009.

Våg å vise lårene i høst, gjerne med skyhøye støvler og frakk utenpå. Veldig edgy, pretty woman, skal det være!








N A T H A L I E

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar