8. aug. 2009

BRUUNS BAZAAR FALL 2009

Har du lagt merke til at Bruuns Bazaar alltid har veldig inspirerende ad-kampanjer som viser vitkige tendenser for den nye sesongen? Jeg blir like imponert hver gang! Forrige sesong, hadde de den baggy shortsen, dressjakken og tubebhen, som i mine øyne ble sommerlooken anno 2009 og denne høsten viser de opp den oversizede herrefrakken og fargekombinasjonen karamell og knallrosa(legg merke til leppestiften hennes). Jeg vet ikke hva dere har notert dere bak øret, men hittil er det for min del, to store tendenser anno høsten 2009. Philip Lim, blant flere, har karamellfargetsilke og knallrosa blandet sammen, og det er urhot! Og jeg er ikke i tvil, høst/vinterjakken min blir en stor herrefrakk, gjerne i grå eller sort..
N A T H A L I E

1 kommentar:

  1. Veldig enig i at annonsene deres alltid er skikkelig inspirerende! Og så liker jeg at de er så enkle og lar klærne/stylingen snakke for seg selv.

    Headeren din er forresten kjempefin!

    SvarSlett