7. feb. 2009

JEG VIL OGSÅ HA..

Var inne på bloggen til Sofie som skriver for Stureplan, og se hva hun har anskaffet seg. Tenk så gøy det hadde vært med et stativ til kameraet sitt.. Nå har jeg riktig nok et bittelite, lilla kamera, men med et stativ hadde det blitt så mye enklere å ta bilde av hva man har på seg også kunne alle skoene mine fått være modeller , det hadde vært noe det;) Hadde jeg blitt kjent for å være hun jenta som bærer rundt på et stativ hele tiden.. He he!

Vel fra det ene til det andre, hva skjer med all snøen? Stakkars kjæresten sitter på Kastrup og kommer ingen steder da Gardermoen er stengt. Så planen min om en koselig middag med han gikk rett i vasken! Nå sitter jeg heller og ser på en kjedelig film på TV og prøver å være flink blogger. Tenker også litt på alle som er ute og morer seg, men jeg har rett og slett ikke krefter! Etter all jobbing og trening denne uken, har bena sagt stopp. Ha en trevlig kveld dere;)

Jeg har forresten fått nytt navn på jobben, sjefen syns ikke Nathalie var passende til meg, så fra nå av kan dere kalle meg Clarissa;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar