9. feb. 2009

GOD MORGEN;)

Selvfølgelig hadde kjæresten husket å kjøpe med danske blader til meg, eller to danske og et amerikansk. Det er kjæresten sin det! Så nå gleder jeg meg til å lese.. Morsomt å se om det er noe særlig forskjell mellom norsk og dansk Costume, Costume er jo egentlig dansk! Tipper at mange av artiklene er like.. Håper på masse ny herlig inspirasjon ihvertfall;)
Håper alle hadde en herlig morsdag igår? Jeg var og besøkte mammaen min hvertfall, og spiste altfor mye god mat! Nå er det snart klart for jobb igjen her.. Bena mine er fremdeles like slitne, tror ikke kroppen min er vant til å stå så mye i løpet av en hel dag! Men det venner jeg meg vel til.. Første dag på Oslo FashionWeek er det jo også idag! Er det noen som skal på åpningen? Jeg er ikke invitert, men håper på å få med meg masse annet morsomt denne uken hvertfall! Ha en fin dag alle sammen;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar