16. des. 2008

ÅRETS ØNSKELISTE


Er ikke så flink til å finne ut hva jeg vil ha til jul. Finner selvfølgelig ting hele tiden som jeg kunne tenkt meg, men da blir det på en måte bare kjøpt der og da. Her har jeg hvertfall satt opp noen ønsker.
Veske fra Miu Miu: Jeg ønsker meg en veske som kan brukes til alt og som man ikke blir så fort lei av. www.netaporter.com
Motebøker: Blir aldri lei av å lese om historien bak det hele. Disse to bøkene er fra www.amazon.com En Vogue illustrasjonsbok og en motehistoriebok, om alle de største trendene fra 1920 tallet til nå.
Hvite Converse: Finner ikke vintersko, har rett og slett gitt opp. Converse kan man alltid bruke, til alt!
Acne Hex: Jeg vil ha et par åletrange sortejeans, Acne kan man alltid stole på!
Stella McCartney ankelboots: Disse skulle jeg gjerne hatt under juletreet. Tror faktisk jeg tom ville sovet med de da;)
Canon 1000d speilreflekskamera: Som dere kanskje har fått med dere, har jeg inget kamera lenger. Dette er mitt største ønske denne julen.
Stella undies: Stella McCartney har laget en egen undertøyskolleksjon med søte truser brodert med ukedagene på. Disse er lørdag og søndag.
RayBan Vintagebriller: Jeg vil ha runde briller til pelshatten og påskerennet.
Morgenkåpe H&M: Alltid digg å løpe rundt med hjemme.
Marineinspirert genser: fra www.netaporter.com (også den fra Stella McCartney.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar