27. des. 2008

DAGENS TIPS: PLATINUM

Kom over dette bladet på 7-eleven for noen dager siden. Hadde en del inspirerende moteserier faktisk og det beste av alt er at det er gratis! Så dersom du har brukt opp alle pengene dine på julegaver, slik som jeg har, er mitt dagens tips at du tar med deg dette bladet neste gang du er på 7 eleven eller et annet sted du finner det;)

Da er jeg endelig hjemme igjen ( eller endelig blir vel kanskje feil ord å bruke, for jeg har hatt det så koselig!). Men det er alltid deilig å komme hjem igjen, og gjett om jeg har savnet pcen min, helt utrolig hvor avhengig man blir av hele bloggverden etc. Julen har jeg tilbragt i Porsgrunn med familie fra både inn og utland. Til og med julenissen kom innom, så det var koselig;) Merker at jeg begynner å bli voksen hvertfall, færre og færre julegaver under treet. Beste gaven var definitivt penger sånn at jeg kan få kjøpt meg det ettertraktede "bloggekameraet" til Canon (Canon d1000). Gjett om dere vil bli overrumplet med alle mulige rare bilder da;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar