9. des. 2008

NÅR MAN SITTER INNE OG ER FORKJØLET


Meg idag by NathalieHelgerud

Dette er en sånn dag for meg, hvor jeg rett og slett ikke orker å gjøre noenting! Så derfor har jeg bare sittet i sofaen i hele dag, med teppet rundt meg og godpysjamasen på. Og jeg må ærlig innrømme at det er ganske så herlig! Har funnet ut at det er om å gjøre å bare gjøre det beste ut av det. Kunne ønske jeg så like fresh ut som damen ovenfor, men det er desverre ikke helt tilfellet;) Har sett uttallige episoder av Gossip Girl nå, og skumlest alle bladene jeg har i leiligheten. Teboksen med grønn te er snart tom, så jeg håper jeg har krefter nok til å gjøre noe morsomt imorgen.. Håper dere har en strålende og koselig tirsdag!!!

Hadde jeg ikke hatt så mange trapper ned til sivilisasjonen, skulle jeg gått ned og kjøpt litt sushi, men den gang ei. Ja ja. Jeg får heller dra litt inspirasjon ut av meg og komme med et par blogg innlegg til tenker jeg! So long..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar