7. sep. 2008

SLAPP SØNDAG

På meg har jeg minnetonkas(kjøpt i marbella), miu miu veske (som jeg fant på vestkanttorget i Oslo), slitte olashorts og strikket genser fra Zara.
Har fått helt dilla på å ha solbrillene mine hengende i gull lenke, blir på en måte som et lite smykke da syns jeg..Mine carrerra look alike solbriller som jeg kjøpte i Spania i sommmer.
Idag har vært en skikkelig slapp søndag, våknet med verdens største hangover. Hadde det veldig gøy igår med alle jentene, men fy f*** så fyllesyk jeg var når jeg våknet. Ble nok en smule for mye hvitvin igår, men var veldig hyggelig å vise jentene den nye leiligheten. Desverre forsvant alle til hver sin kant når vi dro ut, men sånn blir det vel alltid..

Jeg og min kjære har vært på sndagsmiddag hos mor og far idag, spiste super koselig og god mat, så nå ligger jeg rett ut på sofaen og leser gamle blader. Har nemlig en lidenskap for blader og klarer ikke å kaste dem.. Tror nesten jeg kunne fylt opp et helt rom med alle bladene mine.. Roomien min hadde ikke blitt så altfor fornøyd dersom jeg skulle hatt de alle her så jeg er veldig glad for at mamma oppbevarer de til jeg klarer å kvitte meg med de.. Litt rar! Men blader er som kunst syns jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar