12. mai 2010

EN "DAGENS" FOR LENGE SIDEN

Riktig nok ikke fra idag, men jeg har ikke vært så aktiv med kamera i det siste, så da får dette duge. Fremdeles i "jeg vil bare gå i 501 shorts siden jeg endelig har funnet det perfekte par" modus, funker jo å bruke de på så mange forskjellige måter! Elsker de..

Forresten, blir vel snart offisielt uansett.. Er med i en ny reality serie om blogging/mote verden i Norge, som spilles inn i disse dager! Så om et par måneder får dere se meg på TV;) Vet ikke helt hva jeg syns om den saken, men føler at det kan være et bra karrieresteg for min egen del. Så om det er litt lite oppdateringer på klesfronten, så er det bare fordi jeg ikke kan vise hva jeg har på meg før dere ser det på TV! Blir litt morsommere på den måten..

3 kommentarer:

  1. Så sykt kult!!! hvilken kanal kommer det på???

    SvarSlett
  2. kult :) hvem andre motebloggere skal være med ?

    SvarSlett
  3. Nydelig sammensetning av vesten og blazeren :) håper du får flere fans etter serien!

    SvarSlett