4. nov. 2009

Å JEG VIL HA!



Lurer på hvor mange ganger jeg har prøvd denne jakken på H&M nå.. Mer enn fem ganger, for å si re sånn. En ting jeg har hatt lyst på denne sesongen, er en langhåret pels. Denne er jo perfekt! Når jeg så den på Linn Gustafsson sin blogg, måtte jeg bare vise den opp for dere jeg også. Tenk dere den til de skoene jeg skrev om fra Din Sko, da kan man vel ikke bli noe annet enn en "Sexy Fish". Og om det er noen av dere som lurer på hvorfor jeg er oppe så sent? Vel. I tolv draget, bestemte jeg for å rydde hele leiligheten og omøblere stua i samme slengen. Nå er jeg endelig ferdig og sitter med tente lys, super til et glass rødvin og lovpriser meg selv over at jeg har fri fra jobb imorgen. Det er hverdagsluksus på høyeste nivå det. Og med sexy bitch på høytaleren og tanker tilbake til sommerferien og Barcelona, kommer jeg sikkert til å bli sittende oppe til imorgen tidlig. Tenk et helt år, nesten, til neste gang. Med forhåpentligvis nye sommerforelskelser og uforglemmelige øyeblikk..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar