14. mai 2009

ACNE i Hegdehaugsveien

Stylish butikkpersonale på Acne.


Idag har jeg hatt en fridag, så vanvittig deilig! Jobbet alt for mye i det siste. Etter en cafe latte på åpentbakeri med Geraldine og Joy, dro vi for å se litt på Acne nyheter. Jeg fant blant annet en kort t-shirt med print, en genser med masse hull og et par espadrillos med snøring. Så mye fint! Også så mye inspirasjon jeg fikk. Nå har jeg hentet frem stoffsaksen på jobben til mamma, for her skal det klippes og fikses så fort jeg har tid.


Kul skjorte for dere herremenn! Helt til venstre ser dere den hullete genseren  jeg tenkte å kopiere og lage selv. 


Elsker disse hælene, finnes også i beige.. Så Hanneli hadde de på sin blogg blant annet, jeg har så lyst på de!

Disse skoene hadde jeg heller ikke takket nei til, elsker hvordan de har blandet semsket skinn med tøystrikk, slik det er på mine blå fra Zara. 

Joy ønsker seg denne kjolen, fin med de dobbeltspente knappene!



Jeans med bokstavprint, et nytt samarbeid Acne har. Big cravings på bokstavprint her i gården nå altså!!


N A T H A L I E

2 kommentarer:

  1. Hvor my koster de første skoene du har bilde av :D?
    Fin blogg foresten, passet bra nå. ser etter nye flinke bloggere å lese :D

    SvarSlett
  2. Å, elsker nye lesere;)

    Skoene ligger på rundt 2500.

    SvarSlett