5. feb. 2011

LØRDAG 05.02.11


Calvin Klein, Mary Katrantzou og Rachel Comey. 


Rolig lørdag på meg, fant ut at det var på tide å få litt ny inspirasjon gjennom alle de "gamle" internasjonale bladene jeg har liggende, men enda ikke har hatt tid til å kikke i. Det er tåkete og trist ute, så hvorfor ikke unne seg å sitte inne med en god kopp te (les kanne med te) og bare nyte lørdagen. 


Det minimalistiske og enkle står fremdeles øverst på ønskelisten. Enten en lang enkel kjole, eller et enkelt langt skjørt med en hvit topp til. Men samtidig er jeg veldig på glade farger og syntes printet og formen på kjolen til Mary Katrantzou s/s 11 er fantastisk. Om man bare kunne komme seg ut og shoppe litt!

2 kommentarer:

  1. Hei Nathalie!
    Skal du på London Fashion Week?

    SvarSlett
  2. Hei;) Jeg har en drøm om at jeg på mirakuløst vis fremdeles skal få det til, men ser ikke ut til at jeg får tid :(

    SvarSlett