2. feb. 2010

30012010




Lørdagens antrekk: Helsetrøye fra Monki, tubebh fra Urban Outfitters, pelsjakke fra H&M.
Fotograf: Maja Lundstrøm (som nå har forlatt meg til fordel for Down-Under).
Location: Maja sin oppgang. Hvor lørdagens strabasiøse avslutningsfest med altfor mye tårer og hvitvin foregikk.

P.s. Oh boy så mange dere er som kikker innom her! Fikk med bloggteller igår, endelig. Og jeg har i dette sekund hatt 216 besøkende iløpet av dagen idag ;) Så gøy!!!! Men hvorfor er det ingen som kommenterer mer? Hva skal til for at jeg skal engasjere dere mer? Er det flaut å innrømme at dere leser bloggen min, eller hva er det? Fint med tilbakemeldinger her altså..

5 kommentarer:

  1. ELSKER bloggen din Nathalie! Er innom hver dag å titter :) du er en utrolig inspirasjon, og en av mine forbilder. STÅ PÅ!

    SvarSlett
  2. Jeg er vel en av de faste leserne, men kommenterer vel heller sjelden. Men det gjelder egentlig på alle bloggene jeg leser.

    For meg er bloggen din mer en inspirasjonsblogg, så da tenker jeg ikke på å kommentere, men tar heller med meg litt inspirasjon til hverdagen min :)

    SvarSlett
  3. Jeg prøver å kommentere!!
    men må innrømme at jeg ofte kommenterer som anonym...

    SvarSlett
  4. Jeg leser bloggen din, og den er nais!

    SvarSlett