3. des. 2009

SONIA RYKIEL POUR H&M PARTY AT GRAND DE PALAIS IN PARIS





1. desember var det duket for førpremiere på samarbeidet mellom klesdesigneren Sonia Rykiel og H&M med et spektakulært show i Paris. Grand de Palais var i anledingen gjort om til Sonia Rykiel Wonderland og skulle symbolisere bryllupet mellom Sonia Rykiel og H&M. Sonia Rykiel Wonderland var som et mini Paris med Eiffeltårnet, Triumfbuen og modellene ble kjørt ned "Champs Ellysee" på gigantiske Disney Wolrd aktige figurer. Der skulle jeg likt og vært;) Undertøyskolleksjonen kommer forøvrig ut i butikk den 5 desember.

N A T H A  L I E

3 kommentarer:

  1. Ja! Eventyrland!

    Men, jeg må bare spørre. Har du en lillesøster som er med på Torsdag kveld fra Nydalen? Har sett en liten jente der to ganger nå, som ligner sånn på deg :)

    SvarSlett
  2. Hehe;) Såvidt jeg vet, så har jeg ingen lillesøster, kun to kjekke brødre!!! Men jeg skal høre med mor og far, kanskje det er noe de har glemt å fortelle meg..

    SvarSlett
  3. haha! Jaja, da har du hvertfall en soulmate! Så søt og liten!

    SvarSlett