20. aug. 2008

Terningkast 6!!





En av de kolleksjonene som har fått mye oppmerksomhet denne sesongen er Givenchy, og det er ikke uten grunn. Jeg elsker hva designeren bak merket, Riccardo Tisci, har klart å få til! Han har latt seg inspirere av Sør Amerika og det religiøse i form av lag på lag gullkjeder og sort. Sort er en veldig stor farge i høst, det samme er de figursydde herre dressjakkene.. Jeg elsker kontrasten mellom de stramme linjene og det overdådige! Jeg vil ha sorte smale dressbukser, detaljer i lakk, transparante sorte eller hvite blonder og masse masse gull smykker og style håret stramt bakover som en riktig dramatisk flamencodanser.
Min nye hårete vest fra zara vil passe perfekt til..
Veldig lyst til å gå for denne stilen når jeg feirer en venninne på lørdag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar